Tyytyväiset asiakkaat

Paras palaute työstämme on tyytyväinen asiakas. Siksi asiakasarvo, asiakaskokemus ja asiakkaan menestys ovat kärjessä kaikessa tekemisessämme. Haluamme olla paras kumppani, joka tuntee asiakkaan nykytilan, tietää lähitulevaisuuden tarpeet ja visioi tulevaa.

Kuuntelemme asiakasta reitin jokaisessa vaiheessa, jotta voimme tuottaa merkittävää lisäarvoa ja luoda erinomaisia asiakaskokemuksia.

Tutkimme säännöllisesti asiakkuuksiamme ja keräämme palautetta toimintamme kehittämiseen. Vuoden 2020 asiakastyytyväisyyskyselymme mukaan vahvuuksiamme ovat asiantuntemus, palvelun tuoma lisäarvo liiketoiminnalle sekä laatu, luotettavuus ja joustavuus.

Asiakkaidemme antama yleisarvosana toiminnallemme oli 4,5 (asteikolla 1-5), ja lähes 60 % antoi parhaimman mahdollisen arvosanan. Tämä on erinomainen tulos, josta olemme hyvin kiitollisia ja ylpeitä.

NPS-lukumme 67 on huippuluokkaa

Erityisen ilahduttavaa on se, että asiakkaamme myös suosittelisivat palvelujamme muille lääkeyrityksille. Net Promoter Score eli NPS-mittarin avulla mitattu suositteluindeksimme on 67. Vertailutietoon suhteutettuna tulos on uskomattoman hyvä (luku 50 ja sitä korkeammat tulokset määritellään erinomaisiksi). NPS-luku kertoo, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi yrityksen palveluita muille ja antaa tärkeää tietoa siitä, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat.

Näin meistä sanotaan

Kiitos vastauksista!

 

Tutkimuksen toteutti Teetutkimus.fi 2020.