Uutiset |

Saimme hienot tulokset asiakastyytyväisyyskyselystä

Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyskyselymme (Teetutkimus.fi) tulokset osoittavat, että asiakkaistamme 95 % on tyytyväisiä yhteistyöhön kanssamme. Kokonaistyytyväisyyden arvosana oli 4,6 (asteikolla 1-5), ja lähes 70 % vastaajista antoi parhaimman mahdollisen arvosanan. Erityiskiitosta saimme palveluhenkisyydestä, aikatauluissa pysymisestä sekä siitä, että yhteistyö edistää asiakkaan liiketoimintaa.

Meitä kuvailtiin asiantuntevaksi, luotettavaksi ja ratkaisukeskeiseksi kumppaniksi. Asiakkaidemme mielestä tärkeimpiä asioita yhteistyössämme olivat asiantuntemus, laatu ja nopeus sekä hyvä palvelu.

Tänä vuonna selvitimme asiakastyytyväisyyttä ensimmäistä kertaa NPS-menetelmän avulla. NPS-lukumme (Net Promoter Score) on 78, mikä on vertailutietoon suhteutettuna uskomattoman hyvä tulos (luku 50 ja sitä korkeammat tulokset määritellään erinomaisiksi).

Lue lisää asiakaskyselyn tuloksista.

Lupasimme lahjoittaa jokaisesta vastauksesta puuntaimia kehitysmaihin. Aktiivisen vastausprosentin myötä olemme nyt saaneet istutetuksi pienen metsikön.